نرم افزار تعمیر ویندوز - XP Repair Pro 5.6
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار تعمیر ویندوز - XP Repair Pro 5.6
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 346
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

اگر یک کاربر ویندوز، برای مدت 1 سال یا بیشتر بدون اینکه ویندوز خود را عوض کند همچنان با آن مشغول کار باشد جای تعجب دارد ! چرا که عمر سیستم عامل ویندوز بر روی یک کامپیوتر معمولا کمتر از یک سال است و باید هر چند وقت یک بار آن را عوض کرد. (البته کامپیوتر هایی که هیچ برنامه اضافه ای روی آن نصب نمیشود و فقط برای کارایی های خاص است در این قاعده مستثنی هستند)

 

البته تقصیر را نمیتوان به گردن ویندوز انداخت. برنامه ها، بازی ها، و نرم افزارهای مختلف هستند که با هر بار نصب و حذف شدن روی ویندوز، آثاری از خود برجای میگذارند و به مرور باعث اختلال در روند کار سیستم عامل میشوند.

 

بعضی اوقات مشکلات و خطاهای ویندوز به قدری زیاد میشوند که به نظر میرسد فقط نصب مجدد ویندوز چاره ی کار است. اما همیشه نمیتوان به همین راحتی ویندوز عوض کرد. گاهی اوقات اطلاعات نصب شده مهمی روی ویندوز خود داریم که با عوض کردن ویندوز ممکن است از بین بروند یا آسیب ببینند.

 

نرم افزار XP Repair Pro میتواند ویندوز شما را اسکن کرده و مشکلات آن را برطرف کند. این نرم افزار، یکی از بهترین راه کار ها برای تعمیر ویندوز و رهایی از مشکلات نصب مجدد آن است.

 

نرم افزار XP Repair Pro میتواند با چند کلیک ساده، فایل ها و قسمت های معیوب ویندوز را شناسایی کرده و امکان رفع اشکال و تعمیر آن را برای شما فراهم کند.

 

از جمله قابلیت های خوب این نرم افزار میتوان به توانایی شناسایی 40 هزار خطا در ویندوز، تست تمام فایل های سیستمی، تعمیر رجیستری ویندوز، پاک سازی برنامه های اضافه، و مدیریت بوت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه میتوانید نسخه جدید این نرم افزار جالب و کاربردی را از brz دریافت نمایید :

 

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 7.97 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 8.02 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: